skarin

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Charlotte - 20 mars 2010 21:51

Huu - en hektisk vecka går mot sitt slut. Svårt att hinna med något vettigt en veckan när tre kvällar är uppbokade med möten och utbildning.


Idag har vi haft lite för tidigt födelsedagsfirande med släkten, med vännerna blir det inte förrän i mitten av maj.


Förra söndagen stannade vi till hos Camilla och valparna för att hinna se dem en gång till. Det hade hänt mycket sen sist. Så dessa foto kommer ut efter att Camilla har fått ut nya på sin blogg - tack för det flitiga bloggandet Camilla!


Först ett par på Pixie:

      


Sen några syskonbilder:

   

Theo och Isak hittade vars en favorit:   

  

Isak frågade härom morgonen när vi kunde hämta valparna - han tyckte att vi skulle ha minst två - jag nöjer mig dock med en.     


Nu är vårt agilitylag Kämparglöd anmält till SM i Karlstad 2010. Måste se till så att vi får en bra försäsong med genomtänkt träning. Imorgon är det ridhusträning igen, nästa helg kurs för Jens & Emelie, sen blir det tävlingsdebut i Skurup i påskhelgen.

Efter en vecka hos mina föräldrar har Zelda lite övervikt, som vi måste jobba bort. Helt otroligt vad fort hon kan lägga på sig på en vecka. Trots strikta förordningsregler så lyckas hon tigga till sig mycket mer än hon behöver. Både hon och jag behöver komma i trim - snart är anmälan inne för att springa två 5 kms-lopp i maj för min del - so better get going.

Ovido - Quiz & Flashcards