skarin

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Charlotte - 8 februari 2011 21:48

...för Pixies tassar!! Jag skrev ju kort om att hon verkade trampa på något på kursen, skrek till och hoppad runt på tre ben ett kort tag, sen visade hon inte mer hälta. Det blev en form av ruva sidan om den stora trampdynan på en baktass.


Nu ikväll tittade jag till tassen igen, som ser torr och fin ut och passade på att känna igenom de andra tassarna med och då hittade jag små märkliga "knutor" sidan om den stora trampdynan på två tassar till. Hmmm, inte kul!! Googlade lite och är nu något orolig för att är någon typ av hudinflammation, typ furunkolos.


Har någon av de andra kullsyskonen eller släktingarna drabbats av något liknande??


För min del blir det till att ringa veterinären så fort som möjligt i morgonbitti och jag håller alla tummar och tår jag har att det inte är något besvärligt och långvarigt. Fan också!! :(

Ovido - Quiz & Flashcards