skarin

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Tjohoo - vilken toppendag!!

Av Charlotte - 10 juli 2010 23:48

Det har varit gräsligt varmt i Bjuv idag - har svettats litervis. Det får nog klassas som årets varmaste & mest lyckade tävlingsdag för vår del:


Ag 2: 10:a av 43 med 10 fel

Ho 3: 11:a av 73 med 0 fel - FÖRSTA SM-PINNEN INDIVIDUELLT

Ag Lag: 2:a av 16 lag med 0 fel - KLARA FÖR SM 2011

Ho Lag: laget diskat, men Zelda 0 fel


Tre nollade lopp - härligt!! Synd att inte Ag 2:an kan vara nollad bara.


Laget Kämparglöd är klart för SM 2011 - way to go girls!!


Nu ska jag krypa till kojs för att ladda för ännu en varm dag i Bjuv. Pixie får dock stanna hemma - för varmt för henne att bara var med och inte kunna göra så mycket.


Tack Monica för en trevlig tjejmiddag, behövdes inte många glas vin för att jag skulle känna mig "glad". Det är inte var dag det är live musik/trubadur på en tjejmiddag. Ollonborrarna hade vi dock klarat oss utan! (Ber om ursäkt för att jag kom för sent!)


Nattinatti!




 
 
Marie L

Marie L

11 juli 2010 22:36

Stort grattis till SM-pinne och nollade lopp syrran (med "bihang"), bra jobbat! Minos

http://www.123minsida.se/Minos

 
Ingen bild

Kirsten Hansson

12 juli 2010 13:56

Grattis grattis till en härlig tävlingshelg med fina resultat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 30 maj 2013 17:15

Min allra finaste fröken svart!!         LP1, LP2, RLD N, RLD F, RLD A Force Galaxie's Pixie Spell uppflyttad till lägre klass spår, tävlar agility/hoppklass 3 och lydnadklass 3 (RLD A när SKK har fått tummen loss) Det är idag ganska svårt a...

Av Charlotte - 3 december 2012 22:57

Andan föll på och då är det bäst att skriva nu, än om det är några dagar kvar på 2012. Tävlingsåret 2012 är slut för vår del och det känns både lite vemodigt, men också helt ok efter en något hektisk höst (vår och sommar skulle maken fylla i). Proble...

Av Charlotte - 13 september 2012 16:45


...och saknaden är fortfarande stor!       Än om inte sorgen/saknaden känns dagligen så kommer den och går. Senast den var oerhört påtaglig var när jag skulle till veterinären för att vaccinera liten rödnäsa.   Liten rödnäsa har ju hun...

Av Charlotte - 22 april 2012 21:35

Har idag varit och tävlat inofficiell agility i Ystad, var på plats redan kl 7.15 (urk-tidigt en söndag) och det dröjde bara någon timme sen började det regna och slutade inte så länge jag var kvar - det bara vräkte ner. Jag avverkade två regnjackor,...

Av Charlotte - 5 februari 2012 23:11


Vi tävlade appellspår i Skanör-Falsterbo idag. Jag anmälde mig tidigt i januari och då hade vi +10 grader och inte tillstymelse till kyla och snö. Men kylan kom och även lite snö, lagom till vi skulle genrepa och tävla. Vi har haft några riktiga skit...

Ovido - Quiz & Flashcards