skarin

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Charlotte - 28 maj 2010 22:22

...ett bad. Läste och såg fina foto på en nybadad aussievalps blogg häromdagen. Tänkte att det där har inte Pixie fått vara med om och att jag snart får hugga tag i det. Nu måste jag - idag hämtade mina föräldrar barnen på dagis och hundarna är där om dagarna - en av sönerna välte ut hela sin tallrik yoghurt på bordet i uterummet och yoghurten rann ner genom springorna i bordet och över hundarna. Både Zelda och Pixie har märkliga mohikan-frisyrer och är alldeles stela i pälsen på huvudet och ryggen. Rena kalaset tyckte de och var tydligen svåra att få där ifrån.


Så imorgon blir det bad. Passar bra eftersom SMHI har lovat sol och vi dessutom ska på utställningsträning.


På söndag blir det en tur till Ljungbyhed, Söderåsens BK, för att tävla Ag2 med Zelda. Håller tummarna för laget som är och tävlar i Oskarshamn i helgen.


Jag har anmält till första utställningen och det blev en officiell på Tollarps BK den 17/7. Fler som ska dit?


Jag har funderat på rasklubbens riksläger i september, men vill gärna har resesällskap.


Trevlig helg!

Skapa flashcards